PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANIZACJI ROLNICTWA W PIĄTKU NA LATA 2020 – 2021
- Drukuj"/> artykuł: PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANIZACJI ROLNICTWA W PIĄTKU NA LATA 2020 – 2021 "/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W ZESPOLE SZKÓŁ MECHANIZACJI ROLNICTWA W PIĄTKU NA LATA 2020 – 2021 "/>
L.p. |
Zakres działalności: |
Realizujący zadania wynikające z art. 6 ustawy |
Sposób realizacji: |
Termin realizacji: |
1. |
Podanie do publicznej wiadomości danych kontaktowych osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności szkoły oraz informacji o zakresie zadań. |
Dyrektor Szkoły |
Publikacja informacji na stronach internetowych szkoły
|
styczeń 2021 r. |
2. |
Sporządzenie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021. |
Koordynator Specjalista d/s bhp |
|
styczeń 2021 r. |
3. |
Wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami do dostępności w zakresie:
|
Koordynator Administrator Systemu Informatycznego |
Publikacja na stronie internetowej szkoły danych adresowych i kontaktowych podmiotów wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami, wynikającymi z zapisów art. 6 ustawy (np. dostosowanie strony internetowej do standardu WCAG 2.1),
|
realizacja w całym okresie działania koordynatora |
4. |
Analiza stanu obiektu zespołu szkół pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z przepisów ustawy |
Koordynator, Specjalista d/s bhp Administrator Systemu Informatycznego |
Przegląd stanu dostosowania budynków szkoły w aspekcie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym
|
luty – marzec 2021 r. |
5. |
Dokonanie samooceny pod kątem sposobów dostosowania administrowanego obiektu zespołu szkół do minimalnych wymagań dotyczących dostępności. |
Koordynator Specjalista d/s bhp |
Sporządzenie deklaracji dostępności ze wskazaniem na wymagania w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, wynikające z art. 6 ustawy
|
marzec 2021 r. |
6. |
Analiza w zakresie zapewnienia dostępności alternatywnej w zespole szkół w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ze względu na ograniczenia techniczne i prawne. |
Koordynator Specjalista d/s bhp |
Podanie do publicznej wiadomości na stronie internetowej szkoły informacji wynikającej z art. 7 ustawy ze wskazaniem dostępu alternatywnego ( np. zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby lub zapewnienie wsparcia technicznego, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii – zapewnienie kontaktu telefonicznego, korespondencyjnego, za pomocą środków komunikacji elektronicznej)
|
marzec 2021 r. |
7. |
Monitorowanie działalności zespołu szkół, o której mowa w art. 14 ust. 1 ustawy w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. |
Koordynator Specjalista d/s bhp |
|
realizacja w całym okresie działania koordynatora |
8. |
Uzyskanie danych zbiorczych do raportu. |
Koordynator, Specjalista d/s bhp |
Uzyskanie danych o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, z uwzględnieniem uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności oraz zaleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości |
marzec 2021 r. |
9. |
Sporządzenie Raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 11 ustawy. |
Koordynator Specjalista d/s bhp |
|
w terminach przewidzianych w art. 11 ustawy |
Dokument zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły w dniu 08.01.2021r.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2021-03-18 13:31 | przez: Administrator |
---|---|---|
Opublikowano: | 2021-03-18 13:31 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Zespół Szkół Mechanizacji Rolnictwa im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Piątku | |
Odwiedziny: | 468 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.